قفلی که با کلید تدبیرو امیدهم بازنشد !


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 12 مهر 1394
بازدید : 415
نویسنده : فــردیـن احـمدی

از تزریق های اشتباهی سوزن هوا به بیمار تا نبود پزشک متخصص در جزیره قشم

qeshm-hospital_1239

بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم با حضور رییس جمهور با هزاران امید برای مردم این جزیره افتتاح شد ولی اینگونه که به نظر می رسد این بیمارستان نتوانسته است مرهم درد بیماران این جزیره باشد.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی هرمز   از  قشم ، عدم وجود بیمارستان مجهز و درخورشان مردم جزیره قشم سالها به چشم می آمد و چه مردان و زنانی به دلیل نبود امکان در این جزیره به جهان ابدی پیوستند اما بعد از فشارهای زیاد دراین جزیره یک بیمارستان مجهز دایر شد که متاسفانه کمبود پزشک و متخصصین در این بیمارستان بازهم مردم این جزیره را برای درمان راهی بیمارستان های حاشیه جزیره می شوند .

اکثریت مردم جزیره قشم با روی کارآمدن دولت تدبیرو امید فکر می کردند کلید تدبیر و اعتدال دولت تدبیر و امید رمز گشای قفل مشکلات و معضلات حوزه بهداشت و درمان این جزیره باشد متاسفانه باید گفت مشکلات حوزه بهداشت و درمان در این جزیره شکل مطلوبی ندارد .

اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید است که اجرای موثر آن امید را به دل بیماران برگرداند ولی چه خوب بود جزیره قشم این امید را از بیماران نمی گرفت و آنها را روانه بیماراستان های خارج جزیره نمی کرد .

طی اعلام مواردی از سوی مردم خبرنگارقشم آزاد با حضور سه ساعته دربیمارستان پیامبراعظم (ص) قشم مشکلات و مواردی از قبیل نبود دکتر ارتوپد ، زدن سوزن اشتباه به بیمار قلبی ، کمبود های نیروی کار و عدم رسیدگی درست به بیماران را پیگری کردند .

در ابتدا به سراغ نبود دکتر ارتوپد دراین بیمارستان رفتیم که این خبر صحت داشت و همان لحظه یک مجروح تصادفی به نام ” ج – ح ” وارد بیمارستان کردند که از چند ناحیه دچار شکستگی شده بود ، بعد از دقایقی پرستاران برای اعلام وضعیت بیماربه سراغ آن آمدند که به دلیل نبود دکتر ارتوپد دراین بیمارستان فرد مجروح را بعد از دوساعت به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل کردند .

بر‌اساس آمار همه روزه شاهد تصادفات مختلف در این جزیره هستیم امید است چاره ای برای رفع نبود پزشک ارتوپد در این جزیره اندیشیده شود .

این در حالی است که دکتر بهمن پروزی درنشست خبری پیرامون افتتاح بیمارستان جدید قشم به مردم این جزیره وعده داد و گفت : به جرات اعلام می کنم نه تنها نیازی به اعزام بیماران قشم به مرکز استان هرمزگان و دیگر استان های همجوار نداریم ، بلکه بیماران دیگراستان ها همجوار را در بیمارستان قشم پذیرش خواهیم کرد اما در همین حضور سه ساعته دو نفر از بیماران این بیمارستان به مراکز درمانی استان هرمزگان انتقال داده شدند !

زدن سوزن اشتباه به یکی از بیماران توسط پرستار یکی دیگر از سوژه هایی بود که در گفتگوبا فرد بیمار از واقعیت قضیه باخبر شدیم .

این فرد بیمار می گوید : درد شدیدی در سینه ام داشتم که برای مداوا به بیمارستان آمدم بعد از یک روز، پرستار سوزنی را به شکمم زد که بعد از دقایقی شکمم به شکل نگران کننده ای باد کرد ، بعد از تزریق سوزن حالم مساعد نبود و پرستاربا وارد کرد سرنگ به شکمم کمی خون از شکمم کشید و الان شکمم روز به روز کبود و کبودتر می شود  .

 این جوان قشمی یادآورشد : دکتر اشتباه پرستار را تایید کرده است و بعد از درمان از پرستار شکایت می کنم .

 کمبود های نیروی کار و عدم رسیدگی درست به بیماران یکی از گله های بیماران بود که همگی خواستار رفع این مشکل بودند .

 

انتهای پیام /س







:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: بیمارستان پیامبر اعظم (ص) , جزيره قشم , كليد تدبير واميد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 310
بازدید دیروز : 1385
بازدید هفته : 3262
بازدید ماه : 3206
بازدید کل : 128339
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com